onsdag 20 april 2011

Långledigt

och större delen av den tiden har jag tänkt tillbringa i den här!


Äntligen!!


Jag har önskat mig en sådan här stol så länge, och kände mig som ett barn på julafton när Marcus skruvade ihop den =)

På altanen ska den stå, där kvällssolen kommer åt. Med en skinnfäll under baken, varmaste filten om det behövs och min nya pocketbok. Kan man bli ledigare än så?


Våra gamla positionsstolar var av plast och började falla isär.



Började, förresten....en av dem gjorde faktiskt det när jag satt i den en midsommarafton. Benen vek sig åt var sitt håll och jag föll handlöst i backen. En syn för gudarna antar jag!?


I alla fall så blev det två nya av modell Baden baden. Jättesköna att ligga i, även om jag har lite broblem med att tippa bakåt med dem. Jag måste nästan sätta mig på ryggstödet för at tden ska tippa, och det är lite obehagligt.


Men jag vänjer mig nog =)


De tidigare böckerna i denna serie gillar jag, så gissa om jag blev glad att det kommit en ny =)
Kungsholm-, Södermalm- och Östermalmsmorden heter de andra tre

Nu behöver jag ju inte sitta sysslolös i s(t)olen!!
Med andra ord; Jag åker ingenstans i morgon!!!!


Glad Påsk!


1 kommentar:

  1. ..(\(\..♥../)/)
    ..( '.')....('.' )
    o(_")").(“(“_)o
    ”˜˜”*°•. ˜”*°••°GLAD PÅSK!!!

    Kram Maud
    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera