tisdag 12 april 2011

Sista kursdagen för terminen

Och jag stressade som attan för att hinna putsa och stämpla allt jag gjort. Mycket kan jag göra hemma men inte just det.

Men tur som en tok har jag =) Eller vi, rättare sagt, för smedjan står till vårt förfogande hela sommaren....men utan lärare då. Gissa om vi blev glada??

Har du inte varit inne på http://www.mia-lundin.blogspot.com/ kan du se några av mina senaste ringar här


här har jag inte ens försökt att sätta bokstäverna rakt...det är liksom grejen.

Men detta är en jätteförstoring, så texten anas bara när man har ringarna på sig.


5 mm tjocka. Inte lätt att få ihop fingrarna med dess på sig.

Oputsade på beställarens begäran
Även dessa oputsade på beställarens begäran, och på killar tycker jag det är jättesnyggt när det är lite ruffigare

till mig själv =)

1 kommentar:

  1. Guuud vilka massa snygga ringar!!! Duktig du är :-)

    SvaraRadera