lördag 30 april 2011

Valborg


Fint med eld!


Men jag skulle ärligt talat nöja mig med ett ljus =)

Promenaden till elden är skön, men att sedan stå och oroa sig för alla barn i kylan kan jag vara utan.

Där är jag oense med resten av sällskapet, så det är bara att knata iväg


Kvällens dessert däremot ska bli spännande. Chokladpaj med blåbärsmaräng.

Återigen ska vi bjuda på något vi aldrig testat förut. Urdumt...

Men det ser gott ut i alla fall, eller hur?



Ha en skön kväll, med eller utan eld!

2 kommentarer:

  1. Det ser ju jättegott ut.....var det det?

    Blev det en sista eld i Grebo nu då?
    Jag var ju bortrest i sköna Barcelona över helgen....så jag och mamma satt och sjöng "sköna maj" på La Ramla med en sangria i handen.
    Inte dumt kan tilläggas :)

    Sen kom vi hem till kylan och snöbyarna..brrrr.

    SvaraRadera
  2. chokladpaj med blåbärsmaräng. Lät godare än vad det var,för marängen var ju inte hård. Borde kanske in i ugnen, men det stod inget om det.
    Vi hoppade faktiskt elden...;Marcus var där med barnen medans jag, Stefan o Janice gick en liten sväng innan regnet kom.
    Hade gärna varit i Barcelona i stället =))
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera