söndag 6 september 2009

Hemma igen!

Nu är vi hemma ifrån en helt underbar resa.
Allt var bättre än förväntat, utom vädret. Men fyra dagars sol fick vi i alla fall.
Med All Inculusive kom vi billigt undan och slapp jaga bra matställen. Visserligen buffé, men det serverades olika rätter varje dag, så det var ingen risk att vi tröttnade.
Hotellet var ett familjehotell, så där fanns nog lika mycket barn som vuxna. Perfekt då barnen snabbt träffade nya kompisar och därmed krävde noll stimulans av oss. Ibland fick de det ändå, men det var inte jättepoppis!

Tre pocket gick åt till mig i en av dessa sängar. Barnen föredrog hotellpoolen, för havet var för salt!! Marcus låg mest på en luftmadrass i vattnet. Lite träning hann han förstås med också (!) Men vi sågs till måltiderna =)

Hittade detta längst ner på en sådan där meny på olika språk. Undrar om det var en Östgöte som skrivit?


En affär helt i vitt. Jättefina kläder, men jag föll för parasollet, förstås!

Imorgon ska jag gå upp kl 05.30.....fattar inte hur jag ska klara det!? Kanske skulle underlätta om jag går och lägger mig *s*.
Ja, det gör jag. Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Det låter som en skön och avslappnande resa. Man behöver ladda batterierna inför hösten nu!
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad HÄRLIGT ni verkar ha haft det och läst !!!!???
    Jag har kommit 19 sidor på 2 veckor i min NYA bok!
    Vad trist med värdret ?
    Brukar det vara så på Mallis?
    Jag har för mig vi hade så också fast det var -91...
    Härligt slippa laga mat:)
    Så vacker affär!
    Kram Jenny
    du är saknad ;)

    SvaraRadera
  3. JAg blir avis, vill oxå dra någonstans, nu när man har haft semester och ska vara utvilad är jag bara trött..ja ja!
    Det gläder mig att ni haft det bra , ha en skön vecka nu, kram Anna

    SvaraRadera
  4. WB!
    Trist med vädret, men ändå ombyte av miljö och tid för att ta det lugnt!
    Skönt att ni är nöjda!
    Ha det bäst!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Verkar ha varit härlig semester!!!
    Kram Annica.

    SvaraRadera