tisdag 25 augusti 2009

Oh, vilka presenter jag fått

Det är inte jätteroligt att bli äldre, men det är hemskt kul att få presenter!

Av Marcus förstås ♥ . Jag älskar vita rosor!
En behandlig på PAUS är också bokad
Så mycket fina saker!
De var verkligen köpta för att göra mig glad.
Så har det säkert alltid varit, men jag blev extra rörd i år...kanske inte just när jag fick dem men i efterhand. Usch....jag känner inte igen mig själv riktigt! Så blödig...
*
Nästa inlägg hoppas jag i alla fall kunna visa lite fina bilder ifrån Alcudia.
Där ska jag sitta i en solstol o läsa minst tre pocketböcker, för att sedan komma hem brunbränd, lungn och glad. Hmm, förmodligen inte det man och barn tänkt göra i en vecka =)
*
Ha det bra tills dess!

1 kommentar:

  1. Åhhh vad fina saker !
    Vad är Paus ? spa ställe ?
    Jahhaa min man och du skulle nog åka :)
    Jag är rastlös och for med karln lite dragandes .han ville /trodde vi skulle sola och läsa på stranden :))
    Vi har som sagt inte åkt utomlands ihop tidigare ensam och vi fick kompromissa :))
    Mest mina upptåg blev det :))
    Buggy hyrning etc...
    Kram Jenny

    SvaraRadera