onsdag 25 november 2009

Känner ni doften?


Tilda och jag har bakat lussekatter, och huset doftar himelskt.
Och jag som inte får äta *snyft*
Men de har lovat att spara åt mig =)

Istället för att fika, fixade jag lite med Hyacinter

Den här lilla ängeln får sitta med varje December.

Det är så kul och tacksamt att göra dessa arrangemang, men man får ju inte plats med hur mycket som helst. Som tur är hinner de ju slå ut innan jul, så jag hinner göra flera.

Bilderna blir inte jättebra så här års...blixten gör sig liksom inte på bild. Allt ser ljust och blekt ut. Eller är det fotografen som borde gå en kurs kanske?

*

Funderar på att göra julgodis imorgon.

Eller en ny krans med mossa och pärlor till dörren. men Mosshjärta eller Mosskrans är frågan?

Kram

Mia

5 kommentarer:

  1. Hej vännen, kul att se att du är uppe och igång. Hör av mig snarast för en liten sammankomst. Kanske nästa vecka?
    Duktig du är som bakar och står i när du inte får äta själv.....dom ser jäääätte goda ut! Men visst måste det vara bättre att göra kransar än godis?? ;o)
    Hörs snart då.
    Stor kram till dig och till the rest!
    xxxx

    SvaraRadera
  2. Jaha kära du det luktar så himla gott.Älskar lussekatter.Vad fint du har fixat med blommor.Jag bara älskar att fixa och greja.ha en skön kväll kramizar RITA.

    SvaraRadera
  3. ohhhhhhh gu så gott, måste bara göra lussar till helgen!
    önskar dig en härlig helg!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Japp det luktar här med Jossan och jag samt min Robban bakar för fullt.
    Så visst luktar det .
    Tänker på dig .
    Moss-Hjärta låter fint;)
    Bamse kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh,vad du har legat i. Du glömmer väl inte att ta det lugnt också:) Vad vintrig din sida har blivit,jätte fin.
    Som sagt siffrorna till ljusen finns på RUM om du inte redan har varit och köpt.
    Ha en trevlig helg om vi inte hinner att ses!
    Kram

    SvaraRadera