onsdag 2 december 2009

Adventsfint

Årets adventsljusstake.

Jag letar fortfarande efter de perfekta siffrorna till ljusen. Har hittat fina i trä, men med tanke på hur jag eldar, vill jag nog ha i metall....

lite småfolk i det gröna
finaste hjärtat och kottar på köksbordets brickaEn helt otroligt söt present ifrån Svärmor

Mosshjärta ja..... Anna tog hem årets, men här är en bild på det jag gjorde förra året.
Varför bara halva hjärtat kom med förtäljer inte historien.


Den övre kransen gjorde jag åt mig själv, men så fort jag hängt upp den kom min flyttande granne och ville ha en likadan. Så nu är utflyttning/inflyttningspresenten avklarad.
Den nedre hänger än så länge kvar på vår dörr.




2 kommentarer:

  1. Oh så adventsfint du gjort. Ja nu är ramen borta men är inte nöjd med signaturen den ser inte bra ut. Några tips?
    Var har du hittat snöflingorna?
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  2. Hej Mia, klart vi ska ses!!!! Vad sägs om tisdag?? En fm kopp?
    Vad fint du gjort med snön....HUR gör man det??? Hoppas du mår bra?
    Kramen

    SvaraRadera