söndag 20 december 2009

Nya tavlor

Jag har gjort nya tavlor i brunt och med bladguld som jag tänkte visa.

Nu hamnade de hastigt och lustigt hos min bror och svägerska innan jag hann ta en närbild.

Nu var bror snäll och skickade en bild på mobilen. Lite oskarp, men det är ju omöjligt att få bra bilder i detta ständiga mörker. Tyvärr syns inte strukturen i tavlorna, som är halva effekten (tycker jag), men ni får ha lite fantasi =)

*

Vi har världens gladaste tjej här idag...Och hon fyller 9 år!!


Men vem skulle inte skina som en sol om man fått en rosa EGEN mobil. Puss

*

Nu ska jag gå ut och gå en lite sväng, och sedan....



Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej, kul att du gör nya grejor, dom ser fina ut. Och lilla gumman som blivit såååå stor! Så det är dax för egen mobil...vi försöker motarbetar detta in i det längsta ;o) Jag får passa på att önska er en skön jul...dåligt med julkortsskickande iår :/
    Ha det bra och hälsa la familia!!
    (behöll granen toppen??? ;o)
    POK

    SvaraRadera