fredag 1 januari 2010

Första dagen för i år!

En sådan strålande Nyårsdag!
Jag passade på att ta bilder på några av de fina klapparna jag fick, då ljuset tillät

Ett kors som får hänga på min ängel

en glasklocka

och detta "&" som jag önkat mig så länge

*

Vi passade också på att ta en promenad för att fota allt det vackra.

Förhoppningsvis blir det flera sådana här vintrar, men man vet ju aldrig.


mitt ute på sjön

här är vår badplats med hopptornet till vänster.

*


Nu missar jag visst Harry Potter, så det får bli allt för idag!


Kram


3 kommentarer:

  1. Önskar dej en god fortsättning på det nya året.Skönt att vi går mot ljusare tider.Ha en mysig lördag jättekram Rita.

    SvaraRadera
  2. Jätte fina bilder du tagit .
    Ser ut som Tavlor !!!
    De borde du skicka in någonstans ...Nt har någon tävling vet jag .

    Vad har du för planer i år ?
    Jag vill hyra stuga i sommar någonstans där man får ha hundarna med sig ,helst Öland tror jag eller Gotland .
    Men får se vad ekonomin tillåter :(

    Ha en trevlig vinter dag allt är såååå vackert.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, fina saker du fått, lustigt men jag fick precis ett sånt kors i julklapp av syrran, det är såååå fint.
    hoppas att ditt år blir ett bra år vännen, kramar Anna

    SvaraRadera