söndag 9 augusti 2009

Sköna skor

Jag behövde tofflor eller något att ha på mig när vi åker till Mallis (om vi nu törs åka).
De enda jag hittar är sådana där som man har mellan tårna, och det gör så jävulskt ont...redan i skoaffären. Tror jag har nog en jätteytlig nerv där.
Och sandaler får jag inte på mig, för jag har ankfötter.

Vill inte ha Foppa eller Birkenstock, och gympadojor blir nog lite varmt.
Sneglade lite på de här träskorna som mammorna hade på 70-talet... ni vet de där flätade. Men jag har fortfarande aningens svårt för utseendet...vill säkert ha ett par nästa år när jag vant mig =)



Men så hittade jag de här, och dem gillar jag. Speciellt färgen.


Kul namn!
Och så himmelskt sköna.

Du passar i dem, sade Tilda, och det är ju det bästa av allt =))



2 kommentarer:

  1. Åhhh nu far mina tankar till barndomens träskor !!!
    Jag slog i knölarna på fotsidan hela tiden innan man lärde sig att akta dom .
    Hoppas du ej behöver uppleva detta !
    Ryser och känner smärtan bhhuuuu

    Ja fy vad är det som händer på Mallorca???
    Var rädda om er .
    När åker ni ?
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. De var jättefina!! Hittar man dem i stan?

    Kram Caroline

    SvaraRadera