söndag 2 augusti 2009

Stockholm




Familjen åkte till Stockholm förra fredagen för att gå på Gröna Lund.
Jag åker inte gärna karuseller, men det gör de andra så gärna. På bilden sitter Marcus och Simon högt där uppe i luften *rys*
Däremot gillade jag promenaden igenom Gamla Stan....jättevarmt och uteserveringarna var överfulla. Hur mysigt som helst, men tyvärr fanns ingen tid för mig att plöja igenom alla butiker. Men tro mig...jag försökte!

Efter att ha gått hemma och gnällt en vecka över hur mysigt det var och att vi borde ha stannat över natt, övertalade jag Marcus att åka över dagen i Lördags. Anna och Roine var snälla och tog hand om barnen

Och vi var inte ensamna, för det var Pride-festival.






Hur mycket folk som helst!
Och så mötte vi upp Peter & Sussie, och gjorde dem sällskap på ett glav vin i Kungshallarna (lättöl för Marcus försås)

Men jag köpte faktiskt inte ett dugg, trots alla reor och urmysiga butiker! Det fanns så mycket jag ville ha att jag inte kunde välja. Inte likt mig.
Men man kan ju åka tillbaka =)

1 kommentar:

  1. Blev det lite "snopet" kanske ?
    Att ni ej var ensamma! Jag hade fått dåndimpen:(
    Klarar knappt åka till Maxi och handla !
    Men festligt värre med alla dressar:))
    Tänk vi kanske ska starta Heterofestival???
    Kram Jenny Som älskar gamla stan i Storstaden:)

    SvaraRadera