lördag 16 maj 2009

Andra numret av Leilas
Jag är väldigt förtjust i utseendet på denna tidning!I detta nummer är pärmen matt och bokstäverna på namnet glansigt...det liksom poppar upp ifrån tidningen. Och människan är ju så söt så man blir avundsjuk.
Innehållet är väl bra....fast jag föredrar Lantliv, särskilt senaste nummret. Men det är kul med lite omväxling, och som sagt....utseendet där den står i tidningshyllan gör att jag måste köpa den!

Den här plåtkrukan har stått tom lite undanskymt på en hylla i köket ett tag.
Dags att ta fram den, tycker jag

Den är lite charmig och gör sig bättre på altanen.

Nu ska jag försöka tämja vår ilskna 9-åring som inte förstår att att man inte alltid kan få som man vill. Hon sov hos en kompis igår och de gick inte och lade sig förrens midnatt. Och det har resten av familjen fått lida för idag, kan jag lova. Spelar ingen roll vad vi gör....
-ni fattar ju ingenting!!
Neej...och det kommer vi inte att göra heller så länge vi inte får en förklaring på VAD det är vi ska fatta.
Kebabtallriken hon skulle dela med Simon åkte i golvet och nu står hon o skriker att hon minsann ALDRIG får någon mat i det här huset!


Maken är på fest, så jag måste härda ut detta ensam. Kul kväll....
Hoppas ni har det bra?

4 kommentarer:

  1. Jag har inte köpt Leilas tidning.Gillar drömhem,lantliv,vackre hjem och en ny tidning Tove.Vilken söt kruka.Ja ha du trötta barn och ilskna är jobbigt.Ska heja på Marlena ,tror det blir svårt många bra låtar.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!!!
    Har faktiskt inte tittat i Leilas tidning men den verkar fin!!!
    Lycka till med textningen hoppas jag inspirerar det är det som är meningen=)
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Jag heller aldrig köpt Leilas ,,jag gillade henne bättre förut då hon inte var stylad nu ser hon inte riktigt lika sig själv ut ...Mera Anna skipper över henne ,,suck..
    Jag älskade att hon blandade färger som en tok..

    Hahhaa din 9åring känner jag väl igen jag hoppas du fått en skaplig kväll...hhhaaaa min dotter är snart 9 år och riktig liten tuffing men rar innerst inne ..men jisses vad de kan.
    Fast nog tycker jag barnet ska få lite mat ???
    (hahhaaaaaa)

    SvaraRadera
  4. Hallå varför får jag ett pussel på min lilla följar bild har du en blekaste?
    Ser att jag INTE har det hos dig???
    Kram

    SvaraRadera