söndag 15 mars 2009

Födelsedagsfirande

Snacka om att man präglar sina barn...här ska skapas istället för att köpa nytt!!
Nävars, riktigt så illa är det inte. De gör gärna sina presenter själva, och det uppmuntrar jag.
Bilen är urklippt ifrån en tidningsmall och klistrad med stort tålamod, och så råkade jag göra en buckla i pappen =/
Förlåt, Simon!
Varför utsätter jag mig för sådant här.....att bjuda på saker jag inte smakat först?
Tårtan ser inte alls ut som på bilden i receptet!!
Och fyllningen är säkert god, men det var ju så lite med tanke på hur tjock tårtan är!
Bäst att jag serverar grädde till, ifall det börjar damma i munnen.

När jag tänker efter är det ibland bra att köpa saker istället för att göra själv =)

3 kommentarer:

  1. Jahha visst är de söta med alla gjorda saker de kommer med !
    Mina gör saker till födelsedagar och högtider,vill inte att de köper nåt.
    Men 9åringen gör saker hela tiden ..Ler..
    Men vilken smaskig tårta ..Ser jätte god ut .
    Men jag förstår känslan du menar ..Men den du gjorde ska du inte skämmas för ...Var den god?
    Vad trevligt att se ett kort på dig .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej svejs. Jaa, jag är väll glad om mina kottar kommer ihåg min födelsedag över huvudtaget :) Men oftast säger de att de gör nåt i slöjden till mig. Men det måste vara någon trollgubbe som tar sakerna, för de kommer aldrig hem... hi..hi.

    Kramiz Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för att ni tittar in och hälsar =) Tårtan var god men jösses vilken tur att jag tog med grädden, för den blev väldigt....stabbig (sägerman så). Kul att mitt kort syns, för det verkar inte som om inte alla kan seden. Inte heller mitt bildspel på smyckena. Vet inte vad som är fel! // Kram på er

    SvaraRadera