måndag 16 mars 2009

För små prinsessor


En kollegs son, 8 år beställde en namnbricka till sin pappa i födelsedagspresent.

Nu skulle han på kalas igen, till två jämnåriga tjejer, och bad mamma beställa två namnbrickor till.

Nu är ju de aningens dyrare än vad man normalt brukar köpa presenter för i den åldern, men det var han beredd att betala. Mamman övertalade honom ändå att beställa något billigare juveler.
Lite sött tycker jag =)
Vad tror ni?

Min 8-åring och var benhård på att det vänstra skulle gå hem, medans jag satsar på den högra.

Två likadana skickas med så får han välja själv om de ska få olika eller inte. Man ska ju värna om sina framtida kunder, eller hur?


Ännu finare blev det med hjärtan i, men det kanske är för larvigt? Det är ju en känslig ålder har jag märkt!!


Jaa, döskallar skulle jag ju ha tagit förstås!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar