torsdag 19 mars 2009

Påskpyssel

Visserligen förra årets pyssel , men det får komma fram i år igen.

Inget vidare bra foto, för även det är ifrån förra året utan tanke på att det skulle hamna på en blogg. Men det är min favoritbild på barnen.....

Jag tyckte att det var svårt att få det vita pappret om ägget och spetsen snygg....


då var det enklare att måla ägget vitt och sätta en videkvist i.

Idag följde jag med en kompis in på Handplockat, och det är INTE bra för plånboken. En stor ljuslykta och tre små porslinsägg.

Visar när jag fotat i dagsljus.

2 kommentarer:

  1. Vitt och vackert ...

    Trevlig helg
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Mia för ditt inlägg hos mig ikväll.
    Det lät väldigt bra det där med lottningen. Saken är den att klassen behöver lära känna varandra bättre.Det är 2 st klasser ifrån 2 olika skolor som har slagits ihop och här har vi ju ett bra exempel som kan generera till något positivt! Så många varma kramar till dig!

    /Jenny

    SvaraRadera