lördag 21 mars 2009

Onödiga inköp!

Torsdagens tripp till Handplockat resulterade ju i ännu en ljuslykta.
Den är ganska stor, så jag vet inte riktigt vart den ska hamna och vad den ska innehålla ännu.

Där fotot är taget är en stor glugg där det snart växer upp en klematis, så där är lite tomt ännu. Men vågar jag hänga den där? Med blommor i kanske.

På trappen med ett ljus i är den finast men storleken gör att det ser konstigt ut till mitt lilla drivhus. Vilka I-landsproblem jag har!


Vilka vackra påskägg det finns!! Dessa fanns i flera färger och storlekar.
och så detta lilla fina ägg som inte gör sig rättvis med mig som fotograf.

Ha en skön dag i det underbara vädret!

Barnen och jag ska åka och köpa nya efterlängtade gympadojor och sedan får vi förhoppningsvis lite fika hos en kompis.

//Mia

5 kommentarer:

  1. Jhhaa tänk Mia vad lyktor man kan samla på sig !
    Jag är ljus tokig...
    Såg Ica vid oss har stora underbara vita lycktor ..hmmm
    det är nära nu...hmmm
    Undrar hur länge jag kan hålla mig..
    Vad mysiga påsk grjor det finns,,men även till jul tycker jag det blir mera o mera !
    ha en trevlig dag Mvh Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan Mia..
    Inte lätt allt detta med dieter..
    Lchf är utan kolhydrater (mjöl)..
    Den är gjord på philadefia botten med keso i..
    Vill du ha den godast enklaste taco paj receptet jag har ?
    Bara variera detta gottigaste .
    Skriver det imorgon i min blogg...
    Jhaa visst blir det sommar med blommor:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ägg.....var fick du tag på dom? /Ingis

    SvaraRadera
  4. De är köpta på Handplockat..inte speciellt dyra...29 kr st tror jag.

    SvaraRadera
  5. Oj vad mycket fint pyssel du har gjort. Jag har också köpt äggen du handlade,kunde inte låta bli...
    Dunungen var kanon,får vi göra på jobbet.
    Tack för tipset! /Sussie

    SvaraRadera