söndag 8 mars 2009

Tavlor

Jag målar gärna, men har ganska tråkig fantasi, så om jag hittar en fin tavla lånar jag lite inspiration av konstnären ifråga.

Därmed inte sagt att det blir likt...men jag vill ändå nämna det ifall ni känner igen motivet till de tavlor jag visar.


Ínspiration till denna har jag fått ifrån en konstnär som heter Lotta.



Jag vet inte hur många hjärttavlor jag gjort...jag gillar väl motivet



Så här långt sträcker sig min egen fantasi =) men denna är faktiskt min favorit.

4 kommentarer:

  1. Hjärtan är väl vackert...
    Jag sitter och funderar på hur i hela friden fick du till HELblomlist i ditt första gadget fönster?
    Jätte vacker bukett föresten ..
    Min bild är ju liten?
    Hmmm
    Jag klurar o klurar...
    Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den vacker....det är min brudbukett.Det här med listen...hmm, jag hade nog inget att välja på. Jo, list eller inte list. Och valde jag med så blev det lite överallt =)

    SvaraRadera
  3. ah, nu vet jag!när jag lade in bilden skar jag ner den, och sedan kunde jag välja att anpassa bilden....det fanns väl en ruta att bocka i har jag för mig //Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Mia. Kul att du tittade in på min blogg.
    Kram kram

    SvaraRadera