fredag 27 mars 2009

Tilda fick feber i lördags kväll och den har fortfarande inte släppt. Vi var hos VC igår och kollade den ihåliga hostan och en ond vad igår, men det var ingen fara....bara influensa.
Sedan igår kväll har hon nu sällskap av en lika het Simon =( Så då har vi ännu en VAB vecka framför oss. Tur att det finns DVD.
Då jag borde ju verkligen ha tid att vara kreativ, kan man tycka!
Men nää, jag kan inte slita mig ifrån min och era bloggar!! Finns det avgiftning för sådant?
Det lilla jag hunnit med blev ganska somrigt, så det passar väl jättebra att visa just idag när det toksnöar (morr).

Jag har precis fått förmånen att sälja mina smycken på Rimforsa Strand. Jättekul... gissa om jag andades ut när meddelandet kom om att det var utplockat och de ville beställa mera!!

De säljer nämligen Pearls for Girls...så det är ju ingen dålig konkurrent jag har =)
Fast de beställer inte smycken som påminner om deras, utan mera pärlhalsband istället för kedjor
Och en kollega bokade Smyckesparty i maj, så jag har verkligen inte tid att sitta här =)


Jag funderar allvarligt på att starta företag! Eller åtminstonde F-skattsedel eller vad det heter. Visserligen säljer jag fortfarande på hobbynivå, men ändå.....
Det gynnar väl inköpspriserna har jag förstått? Ni hör ju hur bra jag är på sådant här =/
Men då skulle jag vilja ha någon slags Tag på smycket, med min logga.Tips om var man kan göra sådant? Svinbilligt helst.

Med posten kom ett paket med dödskallar....ja, till berlocker alltså, så nu ska jag göra barnhalsband .
Trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. Jaa! vilken tur vi slapp välja program;)Åhh vad kul..Duktig du är :)
    Jag vet några som hade en liten bricka på sina halsband..vita eller nåt hette de ..Här i skärblacka..Jag köpte ett sådant smycke på rem .
    Om du någon gång vill ha en partner tveka inte en sekund att kontakta mig,,Jag behöver och vill ha en hobby vore jättekul.att investera i..:)
    Klart du ska regga dig ..Om det blir billigare ..du får dra momsen ..
    Vi(mannen) har ett företag med golvård...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Opps glömde säga att din blogg heter inget längre det är 2 små streck..
    Jag har svårt att slita mig också från era pratkvarnar..Hiiihii
    Man är tydligen nyfiken ..Hahhaaa
    Men det går nog över ..
    Jag får ju ont av dator men du skulle se jag ligger ,sitter ,står pallar opp med kuddar etc..hahhaa grannar skulle se en ..hahhaaaa
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. I´ll fix

    Det här är ett heltidsjobb!! Jag hinner inte med något företag!

    Tack för att du har koll =))

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahhaaa Jag håller koll på dina påhitt;)
    Du detta med smyckes party lät intressant !

    Vet du förlåt jag glömde säga att ni ska krya på er ...Vad tråkigt när barnen är sjuka (fast ibland lite mysigt också)
    Kram på er ..

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Åhhh stackare...alla är sjuka nu, trist! Linn hostar som bara den trots att jag vabbat denna vecka! Krama om dina sjukklingar från oss! Krya på er!
    Klart du ska starta något eget, du har ju verkligen talang och grattis till att du ska sälja på Rimforsa Strand-roligt!
    Håller verkligen med om att bloggandet tar för lång tid! Jag tror jag blivit bloggberoende...finns det kliniker för sånt ;-)
    Lycka till med smyckestillverkningen!
    Ha en trevlig helg!
    /Å.

    SvaraRadera
  6. Men jösses jahhaa det kanske säger POFF!!!
    Undrar om säkringar o el verken håller för det !
    Vi får väl se ..
    Men tv;n låter jag vara på då jag ska se Robinsson..
    Du gör såååå vackra smycken...
    Hur funkar det med partyn???
    Du kan ju meijla mig ,,
    jenny.velander@telia.com

    SvaraRadera