tisdag 28 april 2009

I botten på en gammal lår

Vi har förvarat mattor i den här gamla låren. Den har numera blivit vit (snart färdig) och ska stå på altanen med dynor i.

När jag tömmer saker som kommer ifrån Mormor kollar jag alltid tidningarna som garanterat alltid ligger i botten/över/omkring saker som skydd. Det är lite kul att läsa gamla artiklar och annonser.
På uppslaget i den här tidningen fanns det faktiskt en artikel om det företag jag jobbar på idag. Det var lite kul tyckte jag....det var ju ändå nästan 20 år sedan. Artikeln handlade om hur snabbt företaget växte....och det var ju tur för mig =)



3 kommentarer:

  1. Hej Mia kul att du ville vara med på tävlingen.
    En dynlår skulle jag också behöva ha!
    Kram på Dig!
    Annica på Home No.1

    SvaraRadera
  2. Men hallåååå jag trodde jag skulle få e vart du tillbringade din tid;)
    Tjhii fick jag :))
    Bra i alla fall för din del .
    Vi har också en dyn låda men den är köpt.Kanon bra .
    Åhh vad du pysslar ..
    Jag vill också måla ska börja med ena sidan jag har kvar på altanen men måste bli lite bättre först .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mia ,,jag greppar inte kinesika djur smyckena i årtalet ..Vart är mitt -73..
    Jag har så svårt att se hur man ska läsa det ..
    Kan du föklara ?
    Kram Jenny

    SvaraRadera