onsdag 1 april 2009

Sol!!!!!

Jag får alltid dåligt samvete av att vara sjuk eller Vabba, även om jag vet att kollegorna klarar sig utmärkt. Men med tanke på vädret kändes det nästan som ett privelegium idag.

Antar att jag inte var den enda som tog med mig koppen ut?


Med sorg i hjärtat har mosshjärtat blivit utbytt...men det ligger fortfarande på altanen, för jag har lite svårt att slänga det =)

Vita syrener...de blommar över fort, men de är ju faktiskt fina när de knoppar också. Man kan ju ställa in en bukett också! Undrar om man förstör blommningen till nästa år eller nå´t?

Det här är inte vackert!! Det finns nog en del som gillar ormar men jag tillhör inte en av dem...att den sedan är av gummi underlättar inte ett dugg. Den här rackaren ligger överallt.....och jag hoppar högt varenda gång.

Siiiimon, ta bort den!!!


Två jobbdagar sedan är det FREDAG! Hoppas solen är kvar då.



8 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Sköööönt med SOL! Nu är det vår-hoppas! Ingen mer snö!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ps: jag har oxå dåligt samvete för att jag vabbar...
    Även jag tog med mig koppen ut ;-)

    SvaraRadera
  3. Åsa, var inne hos Jenny och där lyser våra koppar fint på hennes sida ...vi är ena latmaskar i Grebo =) //Mia

    SvaraRadera
  4. Hejsan latmask!LER!
    Inte tror jag du sabbar syrenen...Jag klipper min under blommning då vi ej tål syrener och har en jätte fin buske med vita och lila isamma buske !
    Nog attans kommer mer o mer ...suck..
    Hur får du in bilden i din rubrik?
    Min vägrar ta emot???
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Det hade du väl förut också? Du väljer att lägga bilden bakom rubriken...eller menar du den texten jag har nu? Jag skrev in den när jag redigerade fotot (i fotoprorgrammet eller vad det heter)och sedan laddade jag ner bilden och valde att placera det istället för rubrik och innehåll istället för bakom. Är du med?

    SvaraRadera
  6. Jhhaaa men nu när jag bytte MALL kan jag ej få dit ett enda litet kort ...
    Jag är bedrövad ..
    Vill ha min ringblomma !
    Häner ingenting när jag tar bort texten eller anpassar bilden etc..suck..
    Inte vet jag hur man får bort dessa dumma vita linjerna heller Ingis som är Thailand har ju inte dom ??? Och hon har också 3 kolummns blogg! suck..
    En fråga till Vart skrev du i Antal besökare ,,Vart la du in texten?
    Jag vill ha flera alternativ ,,???
    hmmm mycket att små fixa med .
    kram Jenny
    Hoppas ni mår bättre nu !

    SvaraRadera
  7. det finns ju en kod för antal besökare och en för antal besökare per dag o en antal online osv. Först skriver du ANTAL BESÖKARE IDAG och sedan klistrar du in koden efter det. Detta i samma gadget som ANTAL BESÖKARE. Det här med mallen är svårt när man inte sitter och kan fixa o trixa själv tycker jag, så jag vet inte vad som är fel riktigt. För stor bild kanske? Raderna har jag vant mig av med. Nu måste jag sova..Godnatt och sitt inte o fundera för länge =)

    SvaraRadera
  8. VET DU hur LYCKLIG jag är NU..
    Som jag har testat att skriva texten i html koden ,,och så skriver man bara innan ????!!!!!
    Tusen tack Mia..

    Jag är precis som du har jämnt dåligt samvet utom när jag är RIKTIGT dålig och inte tar mig ur sängen ..Då är det Ok att ligga kvar utan dåligt samvete..
    När jag jobbade var det jätte jobbigt och stressfullt att vabba ..Men mera legitimt..
    Har just NU dåligt samvete så fort jag orkar göra nåt fast jag vet att min hälso status variera under en dag...Jag blir just tillsagd av andra att gå hem men mitt förstånd kämpar på..Suck ..så osams man kan vara med sig själv.
    Kram Jenny

    SvaraRadera