fredag 3 april 2009

Jag undrar...

Kommer detta att förvandlas till ätbar potatismos? Jag erkänner...har bara serverat mina barn pulvermos med lite extra mjölk och fett i !! Men ikväll ska jag ta tag i det.

Kommer min man att vara lika glad när sista bussen går hem ifrån stan?

Klinikfest med tema Cowboys och indianer, men han är ju inte som andra, han!
Då Totempåle och kaktus gick bort pga att de skulle sitta och äta, valde han att klä ut sig till Mexican!! Jaa.....

Orkar jag att måla om altanen själv?

Marcus har gjort rent den idag och imorgon lär vi väl få göra något som är tystlåtet....bäst att vara ute. Färgen är köpt, men det är väl ganska lång hållbarhetstid på den?


Och till sist undrar jag om jag kommer att fastna för porslinsmålning om jag testar. För det har jag inte tid med =))
Ibland mormors gamla påsksaker låg lite omålade porslinshönor som jag tänkte att barnen skulle få måla. Det kanske är kul!

Till sist vill jag tillägna alla er som läser och lämnar kommentarer en bukett tulpaner! Mycket roligare att vara flera när man bloggar. Kram till er.


2 kommentarer:

  1. Åhhh tack jag tar med glädje mot din bukett..
    Vad häftig din man ser ut ..Hiiihii.Blir mycket tequila i kväll kanske,, hehheee
    Visst blev det snyggt jag lyckades !Jippie...
    Ha en underbar fredags kväll måla inte in dig i ett hörn,,hahhaaaaaaa
    Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Scnygg man du har...elr inte...hehe...
    Min man har passat på att jobba över hela helgen...så jag har pysslat själv ute i trädgården...går sådär!
    Tack jag tar åt mig av blommorna oxå *ler*!
    Ha en skön söndag!
    Kram!
    Ps: lycka till med potatisen...

    SvaraRadera