torsdag 30 april 2009

Vardaglig Valborg

Vi brukar ha lite kalas på Valborg, men i år jobbar maken natt så det blev inställt.
Barnen ville till elden, men jag hade inte riktigt lust. Och tur var väl det, för den var inställd pga eldningsförbud.
"Alla" andra är upptagna, så ikväll tänkte jag lusläsa era bloggar =)


Jag besökte Home Nr.1., en kanonfin blogg där det finns en kul grej.
Man kunde göra om foton så att de såg gamla ut. Jag är inte jätteförtjust i vårt bröllopsfoto...eller rättare sagt, jag gillar helt enkelt inte bilder på mig själv. Och det finns faktiskt inte så jättemånga, men på bröllopsdagen kom jag ju inte undan *S*

Men i den här gamla stilen tyckte jag att det blev jättefint. Eller hur? Det kanske bara beror på att det är svartvitt...eller för att man bara ser en vit tandrad =)

Visst ser vi ut som gammalt brudpar ifrån 1800-talet?



Detta foto är nog mitt favoritfoto! Fint både som nytt och gammalt.
Simon apar sig gärna på kort, så därför är det lite kul att ha ett som han är allvarlig på också.
Hoppas att ni haft en skön kväll trots kylan.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vi är nu i Norrland,Kalix.
    Har varit och tittat på majbrasan nu men det var bara rök från den då det var en massa ungar som kastade in snöbollar i elden!!!
    Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Snöbollar!!! Hua, det låter kyligt...kanske inte ska klaga *S* Hoppas resan gick bra och att ni snart kommer hem =) Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan då myser ni också ..Jättefina kort ...
    Men barnen tyckte jag var finare i färg åååh så vackert och somrigt,,Nu har Jossan och jag varit på elden och ser En natt på museét.Kanon bra ..
    Men jag var tvungen att kolla lite vad ni gör ..
    Kram Jenny ha en trevlig helg.

    SvaraRadera