lördag 25 april 2009

Ny blogg

Nu har jag skapat en ny blogg där jag endast visar smycken! Det ska väl vara en lite mera representationssida och inte så mycket privat som det blir här. Klicka på bilden till höger om du är nyfiken.
Någon som vet hur man får till flikar så att jag man kan sortera örhängen för sig och armband för sig osv?

Våra barn älskar oss över allt annat idag! Vi har äntligen gett oss och köpt studsmatta. Maken har vägrat pga det är så många barn som kommer in på sjukhuset som skadat sig på studsmattor. Men jag anser att det bara leder till att de går hem till någon annan och hoppar, och där har vi ingen koll. Häromdagen hade de varit 5 st på en matta samtidigt!!

En sådan här vill jag ha....ja, det är ju lite jobb med trä och slutar förmodligen som plockepinn efter ett par år i regnet utan skötsel. Men så skönt och framför allt snyggt det skulle vara med denna i trädgården istället för en vit fällbar solstol i plast!

Imorgon kommer sommaren!

4 kommentarer:

  1. Vi har haft vår studsmatta ett par år nu och den har verkligen betalat sig...de hoppar varje dag! Jag skulle inte ha utan skyddsnät-det är ett måste för mig iaf!
    Kram Åsa
    Ps: Jag vill oxå ha en sån solstol!

    SvaraRadera
  2. Men MIA jag är tycker du är såååå duktig..
    jättefint jobbat ...med nya sidan ..
    jag har givetvis blivit den som följer dina steg..
    Hur la du in bilder som är större och 2 st jämnter varandra det blev ju kanon..

    Ang stuts matta får mina endast var 2 st /gång och de större måste ta hänsyn till mindre annars flyger de AV hahhhaaa
    Men oj vad kul de har ..
    Jag testade för 2 år edan och fick så ont i mina bäckenleder att jag fick kryckor ! hade smärtor i 6 mån efter de 20min..Men rumpa opp och knä,,Gjorde jag och jisses vilken kul känsla det var "!
    Värt det njaaahaa inte riktigt ..hmm.
    Men härligt minne LER..
    Kram Jenny
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack för era snälla ord...jag är faktiskt rätt nöjd själv. Lite osäker på om sidan blev lite för plottrig kanske? Borde det vara en enfärgad bakgrund? Jenny: Kul att du följer där också =)Två bilder bredvid varandra; Man kan ju välja höger vänster, centrera eller ingen på placering av bilder. Jag väljer ingen och liten bild. Sedan kan du ju flytta dem som du vill.
    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen ..
    Åhh vad kul det är Mallorca va du menar ?
    Alcudia.

    Vi flög till Tunisien min stora tjej tyckte det var väldigt obehagligt och grät..
    Suger rejält i magen ..
    Landningen kan jag säga är vi glada att vi överlevde !
    Inget vidare men det var Tunisiskt plan aldrig mera arab land!
    Föresten till en annan sak,,, vad heter din svärmors kennel?
    Mvh Jenny

    SvaraRadera