söndag 26 april 2009

Söndag

Utanför simskolan står tre träd/buskar som doftar helt underbart.
Kan det vara Doftschersmin? Vi har en buske men den doftar inte så här mycket och ser mycket buskigare ut liksom. Fick inte med alla tre tyvärr, då fotot är ifrån mobilen. Men ni kan ju tänka er synen!

Efter simskolan åkte vi till Cloetta Center på mässa.

Utanför, på väg dit möter vi Kevin Borg som hälsar glatt, och vi hälsar tillbaka. Efter några minuter utbrister Simon "Det var ju en IDOL".

Lite senare hade han signering. När jag ska ta ett foto åt Tilda, klipper han tag i ungarna så att jag kan ta kort med alla tre. Detta fast vi inte köpte något eller bad om autograf. Trevlig pöjk =)
Jag tror ju att detta är löpande band för dem och skyndar mig att klicka med kameran innan han tar nästa unge. Uppfattade alltså inte att han pratade lite med barnen först och sedan flinar upp sig och säger "nu är vi klara"!
Mobilkameran är lite omständig, för när man tagit ett kort får en massa alternativ innan man kan ta ett nytt foto. Jag hoppas därför på att första bilden blir bra och låtsas helt enkelt ta ett kort *S*
Den sura minen är alltså helt missvisande för han var verkligen jättetrevlig och flirtar med barnen. Det ser Tilda ut att gilla!

1 kommentar:

  1. Hejsan Mia ,,jag vet inte heller vart jag bör svara !!!
    Kan vi komma överens?
    Tack för svaren ialla fall.
    Vad kul att se en idol!

    Jag undrade också om det är Mallorca ?
    Hur länge ?
    Vart ska ni bo?
    Kram Jenny

    SvaraRadera