söndag 12 april 2009

Rosa örhängen

Rosa stora örhängen är beställt.
Hm...rosa är lätt, men vad menas med stora örhängen, undrar jag?
Stora stenar, stora ringar, långa hängen? Tja gör några stora bara, blev svaret!
OK, nedan följer min uppfattning om stora örhängen.



De behöver justeras lite....några hänger lite snett, men än så länge finns det bara en av varje och när de blir ett par finjusterar jag dem.
De som inte blir godkända kanske tas isär för att återanvändas till något annat, så jag är inte jättepetig förrens det ska säljas.

Idéer mottages alltid tacksamt =)

2 kommentarer:

  1. Här händer det grejer...schyssta örhängen...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gilar bild 4 skarpt det är ett stort örhänge för mig...Men det kan ju även var 2st mindre på den stora kulan men behålla det sivriga mellan dom ,,,hmmm hoppas du greppar .
    Så örhänget blir lite länge.
    Mera fest..
    Kram Jenny

    SvaraRadera